Ontdek hoe een doordacht logo het verschil kan maken voor jouw merk.
Voor Mimmie sieraden mocht ik een logo maken wat perfect aansluit bij waar ze nu voor staat: het maken van moedersieraden met een diepere betekenis. Sieraden waar moedermelk of een stukje van de navelsteng in wordt verwerkt. Als speciale herrinering en soms ook om nog iets tastbaars te hebben van een overleden kindje. Maar ook om de mooie momenten van het moederschap vast te leggen.
Daarom mochten er bloemen en een vlindertje verwerkt worden in het logo. Het moest vooral ook persoonlijkheid, elegantie en romantiek, geluk en liefde vertalen.
Op het raam van het atelier van Mimmie siert nu haar main logo. Haar hele huisstijl heeft ze daarna aangepakt zodat alles klopt. Het mainlogo siert ook op haar visite kaartjes en het sublogo heeft ze doorgevoerd in de bedrijfskaartjes op handgeschept papier met een preeg voor een extra luxe uitstraling, het zijde lint maakt de combanitie van zachtheid, elegantie en luxe compleet!
De preegstempel kan worden afgewisseld met een lakstempel met een monogram op maat, waar ook een vlindertje met bloem subtiel terugkomt. De lakstempel kan ook worden gebruikt op enveloppen of op inpakmateriaal om een luxe afwerking te creëren. Er word bewust gebruik gemaakt van de branding kleuren en afgewisseld tussen verschillende tinten.
Nicole was zo enthousiast dat ze zelf ook meteen nieuw verpakkingsmateriaal bestelde met haar logo als patroon, en nog cadeaubonnen op maat liet maken door mij. Nu is echt alles één geheel!
Voor Bloemwerk Ira van Dijke paste het oude logo niet meer. Het straalde niet de luxe elegantie uit die past bij de bruiloften die ze mag verzorgen met de mooiste bouquets.
Voor haar logo mochten haar favoriete bloemen gebruikt worden die ze ook regelmatig gebruikt voor de bouquets voor haar klanten bij bruiloften.
Haar logo sluit nu perfect aan bij haar doelgroep!